Corectarea adresei

Adresa poate fi corectata in cazul in care codul postal este corect si codul postal poate fi corectat daca adresa este corecta.

Odata folosita aceasta optiune, adresa sau codul postal se vor corecta automat, fara sa mai fie nevoie de cautarea datelor corecte in portalul Posta Romana sau alte surse, astfel se reduce timpul de lucru pentru generarea AWB-ului.

In panoul de comenzi avem urmatorii 3 indicatori ai adresei de expediere:

  • Adresa si codul postal sunt corecte
  • Adresa de expediere si/sau codul postal sunt incomplete
  • Adresa de expediere si/sau codul postal sunt gresite

Exista doua metode de corectare:

  • In fereastra de generare AWB

    Corectarea adresei/codului postal se face la nivel de comanda. Aceasta inseamna ca AWB-ul va fi listat cu datele corectate, insa in Shopify datele clientului raman la fel cum au fost completate de catre client.

  • Direct in lista de comenzi, apasand iconul (sub forma de masinuta) care indica daca adresa de expediere este incompleta sau gresita. In acest caz corectarea adresei se face:

    • la nivel de comanda
    • la nivel de comanda si de client daca se bifeaza optiunea in xConnector:

      xConnector - Setari - Optiuni adresa - Permite scrierea/citirea informațiilor despre clienți

      Aceasta optiune permite rescrierea datelor in Shopify, astfel adresa corectata in xConnector se va salva si in Shopify la datele clientului.